düşük kalorili kabak tatlısı

Az Kalorili veya düşük kalorili kabak tatlısı tarifi, nasıl yapılır? Diyet yapıyorum diye her şeyden vazgeçecek değiliz. Önemli olan, diyeti kişinin kendine zarar vermeden uygulamasıdır. Diyette olan biri her çeşit (rafine şeker dışında) gıdadan yararlanmalıdır. Ölçüyü kaçırmadığı sürece insan, arda bir olsa da şekerli yiyecekler tüketmelidir diye düşünüyorum. Bu tarifimi kendim için yaptım ve kabak tatlısını arada sırada bu tarifle yapıyorum.

Kabuğu soyulmuş, doğranmış kabağı pazardan alıyor ve bir iki fincan su ile tencerede kısık ateşte suyunu çekinceye kadar haşlıyorum. Kabak suyunu çekince soğumaya bırakıyorum. Öğünümüde kendime kabak tatlısı hazırlıyor ve tüketiyorum. Şöyle; bir kabın içine 50-60 gram civarında ölçerek haşlanmış kabak parçası koyuyor, üzerine iki tatlı kaşığı tahin, iki tatlı kaşığı üzüm pekmezi gezdirdikten sonra tüketiyorum. Tarif basit olsada oldukça, tatlı açlığı gidericidir.

Bu blogdaki popüler yayınlar

sütlü irmik helvası tarifi

25 dakikada fırında, haşlanmış tavuk kızartması

tencerede tavuk but haşlama

30 dakikada etsiz türlü yemeği hazır