tencerede tavuk incik haşlama


Tencerede tavuk incik haşlama tarifi. Tavuk incik tencerede haşlandığı gibi, düdüklü tencerede daha çabuk haşlanır. Her evde düdüklü tencere bulunamayacağından iş tencereye düşer. Bir incik yaklaşık 150 gr. civarındadır. 6 Tane tavuk incik bir kiloya yakındır. Tarifimde altı tane incik kullandım ve tencerede 1 saatte pişirdim. Tencereye incikleri koydum üzerini kapatacak miktarda su ilave etim ve 1.5 tatlı kaşığı tuz serpip pişirdim. Deneyecek olanlara afiyet olsun.


Tavuk incik haşlama malzemesi:

  • altı adet tavuk incik
  • bir buçuk tatlı kaşığı tuz
  • soğuk su

Tencerede tavuk incik haşlama:

  1. incikleri yıkayın, süzün
  2. yıkanmış incikleri tencereye koyun
  3. üzerine, iki parmak ölçüsünü geçecek kadar su koyun
  4. 1.5 tatlı kaşığı tuz serpin
  5. ocağı yakın, tencereyi 1-2 dakika fokur fokur kaynatın
  6. peşinden tencere kapağını kapatın
  7. ocağı iyice kısın
  8. kısık ateşte incikleri 1 saat pişirin
  9. süre bitiminde ocaktan alın.
 
afiyet bal şeker olsun.

Bu blogdaki popüler yayınlar

sütlü irmik helvası tarifi

25 dakikada fırında, haşlanmış tavuk kızartması

tencerede tavuk but haşlama

30 dakikada etsiz türlü yemeği hazır